close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יתרונות של רצועות TRX

מערכת שורשכב סיוון, תשפא02/06/2021

אימון נפוץ בעשור האחרון הוא אימון TRX. זה אימון באמצעות רצועות או גומיות כושר מיוחדות שמתחברות בדרך כלל לתקרה או לקיר

תגיות:
צילום: freepik
אחד האימונים שהפכו לנפוצים בעשור האחרון הוא אימון TRX - מדובר על אימון באמצעות רצועות או רצועות כושר מיוחדות שמתחברות בדרך כלל התקרה או אל הקיר, באמצעותן אפשר להפעיל את משקל הגוף כדי לבנות שרירים ולחזק את הגוף.
TRX מגיע אלינו מארצות הברית וזה אימון של חיילי מרינס אשר רוצים להתאמן לפני פעולות צבאיות וגם לבנות שרירים ולשמור על ולחטב את הגוף.

אבל כיצד רצועות TRX יואילו לאימון שלכם?
בתחילה חשוב לדעת שרצועות
TRX
כאלה אפשר לרכוש ולקבל בהזמנה און ליין לכל מקום וחשוב להבין שלא חייבים ללכת לחדר הכושר או לאימון טי אר אקס כדי להיעזר בהן.

את הרצועות תולים מתוך תקרה או מחברים אל הדלת (לפי הוראות השימוש והבטיחות כמובן), אפשר להצמיד אותן לקיר באמצעות תופסנים ויש לא מעט שיטות באמצעותן אפשר לחבר את הרצועות למגוון אלמנטים חזקים במרחב ולהתאמן באימון TRX ממש כמו בחדר הכושר.

רצועות כאלה אפשר לחבר גם לעמוד תומך במרחב וכדאי לצפות בסרטונים של אימון TRX כדי להבין בדיוק כיצד מתקיים האימון הזה וכיצד מיישמים אותו על מנת לבנות שרירים ולחטב את הגוף.

מה זה אימון TRX ?
כדי לדעת כיצד להשתמש ברצועות חשוב להכיר באופן כללי את האימון הספציפי הזה. מדובר באימון שקורה רק באמצעות הרצועות האמורות באמצעותן מושכים את הגוף מעלה או מטה בתנוחות מיוחדות שמתבססות על משקל הגוף ובונות את שרירי הידיים הזרועות הגב והחזה הירכיים והרגליים.

באמצעות הרצועות אפשר להעלות את הגוף מעלה או מטה בצורה אנכית בצמוד לקיר או עמוד תומך ואפשר לעבוד על מגוון רחב של תנוחות מחזקות לגוף המספקות גוף שרירי חטוב וחזק יותר.

כיצד רוכשים רצועות כושר לאימון כזה?
כדי לרכוש את הרצועות הנכונות חשוב לוודא כי הן מתאימות לאימון טי אר אקס. בין היתר יש לבחור מוצר איכותי שניתן לחבר לכל מקום במרחב הביתי או בחדר כושר ביתי ויש לעיתים מוצרים שמתאימים גם לשימוש חיצוני.

רכשו רצועות איכותיות בלבד שמגיעות עם סרטוני הדרכה עבור מספר אימונים שניתן לבצע עבור חיזוק הגוף ובניית שרירים. בין היתר כדאי לבחור מוצר איכותי בלבד, כמו גם חזק שעומד בכל תווי התקן האמריקאים כמו שיש בפיטבנדר. יש לבחור מוצר איכותי שניתן לקבל עליו אחריות ושירות לקוחות במקרה הצורך. אז זה הזמן להתחיל אימון מטיב עם כל השרירים וכזה יחטב ויחזק את כל הגוף.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה